interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Ured u neredu nije mjesto za rad – očistite ga!

Ured u neredu nije mjesto za rad – očistite ga!
Osim u poslu, tonete u hrpama papira, smeća, prašine? Vrijeme da poduzmete nešto po tom pitanju, zasučete rukave i primite se čišćenja.

08.02.2010.

Portal Žena.hr

0

Kako očistiti i organizirati ured, vjerojatno će se mnogima činiti kao pitanje za milijun kuna. Kada se sjetite brda papira na stolu, pod stolom, pored stola, u ladicama i ormarima, jednostavno vas hvata očaj. Bez obzira, trudite li se držati ured čistim i to vam zbog posla ne polazi za rukom ili se uopće ne trudite, rezultat je često jednak.

Nered vam onemogućuje ili ometa normalno funkcioniranje u uredu, a nije baš ugodno okruženje za ljude koji ulaze u njega. Ukoliko se riješite starih papira bilo da ih bacite ili organizirate i pospremite na mjesto gdje vam neće smetati, sigurno ćete se osjećati bolje i biti ćete produktivniji. Sjetite se - manje je više.

Razumljivo je, da će vam, ukoliko je u vašem uredu zaista stanje katastrofalno trebati jedan ili više dana za pospremanje, ali činjenica je da prije ili kasnije ćete to morati učiniti, ma koliko vremena bilo potrebno. Ukoliko u uredu s vama radi više ljudi, što je najčešće slučaj, pokušajte organizirati zajedničku akciju čišćenja. Brže ćete biti gotovi raspodjelom posla.

Od kuda početi?


Vrlo je individualno od kuda ćete početi čistiti ured, no ono što trebate učiniti je da prvo bacite nepotrebne stvari, a zatim čistite i organizirate.

Prije nego što počnete s čišćenjem treba vam: koš za smeće ili vrećice za smeće, krpa za čišćenje, vlažne dezinfekcijske maramice, sredstvo za čišćenje namještaja, stakla, elektronike i usisavač.
Riješite se prvo - očitog otpada. Često u zabačenim kutovima stoji brdo papira za koje svi znaju da im ne trebaju, gomila koja se samo nakuplja, a nikako da ju bacite.

Prilikom čišćenja obavezno odvajajte papir, staklo, plastiku od ostalog otpada i odlažite ga u za to predviđene kante.
Nakon bacanja očitog smeća, počnite od hrpa koje vam najviše smetaju ili od hrpa koje samo treba pospremiti na svoje mjesto, kao što su registratori, knjige, priručnici, skripte i slično. Prije nego što takve stvari pospremite na mjesto, počistite mjesto gdje ćete ih staviti. Ukoliko ima mnogo prašine, koristite usisavač, krpe, a ako ima i jače prljavštine, koristite i sredstvo za čišćenje drva ili stakla.

Nakon toga počnite sortiranje papira koji se nalaze na radnom stolu i ostalim radnim površinama, izvadite sve što je u ladicama te sortirajte. Isto vrijedi za police, ormare...Budite nemilosrdni, ali pažljivi.
Bacite sve novine, časopise, reklame, letke ukoliko vam ne trebaju za posao. Organizirajte bilješke, poruke i druge informacije koje imate spremljene na listovima papira, prema kronologiji ili abecedi i nekom drugom redoslijedu, tako da ćete se brzo moći snaći.

Sve nove dokumente koje trebate pospremiti, a nisu označeni, obavezno odmah označite i sortirajte na način da ćete se moći snaći. Učinite to odmah, jer postoji mogućnost da se poslije nećete sjećati.

Čišćenje radnog stola


Radni stol je centar vašeg radnog mjesta. Na njemu se nalazi kompjuter i brojni drugi uređaji, dokumentacija i sve što vam je potrebno za rad. Barem bi tako trebalo biti. Kada maknete sa stola sve što vam ne treba na prvi pogled, ponovno dobro promotrite stol. Sigurno ćete na njemu naći nepotrebne sitnice koje možete maknuti ili baciti.

Radni stol bi trebao biti i najurednije mjesto u uredu, što je rijetko slučaj. Kada ste raščistili stol od nepotrebnih papira i stvari i na stolu ostane samo ono što fiksno, s krpom i sredstvom za čišćenje tehnike, obrišite računalo i sve njegove pripadajuće komponente, posebno tipkovnicu, miš i monitor. Obrišite samu površinu stola s vlažnim maramicama za dezinfekciju, što temeljitije možete. Uklonite svu prljavštinu i prašinu.

Očistite i svoj stolac, ako je od platna s usisavačem, ako je od kože ili nekog drugog materijala, vlažnom krpom ili dezinficirajućim maramicama. Vodicu za ispiranje usta, koja ima alkohola u sebi iskoristite za čišćenje telefona i slušalica za uši.

Kada ste iznesli smeće, sve pospremili, očistili police, usisavačem usisajte pod. Učinite to što detaljnije možete, nemojte zaboraviti niti jedan dio. Ukoliko u uredu imate parket ili pločice, nakon usisavanja očistite ga sredstvom za čišćenje poda. Prema potrebi krpom za pod prođite površine nekoliko puta. Nemojte zaboraviti u ured pustiti svježeg zraka.
Kada, nakon čišćenja, sjednete u svoj ured za stol, osjećat ćete se bolje i moći ćete se koncentrirati na posao i ne brinuti na nered oko vas. Ako ćete samo jednom tjedno ili jednom mjesečno počistiti ured na predložen način, on će postati ugodno mjesto za boravak.

U suradnji sa portalom  

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se