Središnji položaj sajma u Milanu kao baze za međunarodne ideje i industrijski sektor koji dolaze zajedno kako bi stvorili najbolju ponudu i jedinstvene proizvode, temeljni je čimbenik uspjeha međunarodnog sajma namještaja MILANO 2013 - "Salone Internazionale del Mobile", koji svake godine posjeti preko 330.000 posjetitelja.
"Pobjednička formula sajma Salone Internazionale del Mobile tijekom godina je postignuta širokim rasponom revolucionarnih i komplementarnih novosti iz pojedinih tvrtki, svijetom dizajna, arhitektima, medijima, gospodarstvom, ali i samim gradom Milanom. Međutim mi smo svjesni da moramo i dalje raditi na inovacijama i identificirati nova rješenja kako bi ojačali svoju vodeću poziciju ", rekao je je novi predsjednik tvrtke Cosmit, gospodin Claudio Luti. "Promjena tržišnih sila i trenutni izazov gospodarske klime znači da moramo brzo reagirati na potrebe naših klijenata - naših izlagača s jedne strane i naših međunarodnih posjetitelja s druge. Dakle, kao organizatori ovog događaja, moramo biti u stanju predvidjeti točno i intuitivno kako će cjelokupno globalizirano tržište uspjeti, tako da možemo biti proaktivni sada, ali i u neposrednoj budućnosti."
Ova razmatranja rezultirala su konkretnim aktivnostima koje poduzima Cosmit za 2013, s ciljem zadovoljavanja poslovnih potreba i potreba tržišta.
Novi projekt posvećen komplementarnosti životnih i radnih prostora konkretizirati će se od strane francuskog arhitekta Jean Nouvel, koji je pozvan od strane Cosmit-a, s ciljem prezentacije potpuno izvorne vizije kako ta dva područja utječu jedan na drugog.
Arhitekt Nouvel će na 1.600 m2 prostora unutar Salone Ufficio paviljona prikazati svoj Koncept, koji je sada u završnoj fazi planiranja. Njegov cilj je pokazati zadovoljstvo življenja u radnom prostoru, istraživanje novih materijala i novih tehnologija za stvaranje udobnog, efikasnog, korisnog i ekološki prihvatljivog rješenja. Klasični stan, industrijska skladišta, privatne kuće, neboderi, industrijska platforma postati će prototip za životna radna mjesta u budućnosti.
"Ovaj sajam utjelovljuje naš ponos i našu odgovornost", dodaje Claudio Luti. "Događaj ima jedan precizan cilj, a to je pružiti izlog za prikazivanje najboljih proizvoda koje imaju u ponudi naše tvrtke, uložene napore u kreativnost u posljednjih dvanaest mjeseci. Mi moramo učiniti sve što je u našoj moći kako bi osigurali jaku potporu ("back-up") tim tvrtkama, i kada je riječ o obrazovanju, koristeći sredstva koja imamo na raspolaganju - tržište."
Izgled međunarodnog sajma namještaja slijediti će iste pravce kao i prošlogodišnje izdanje, osiguravajući idealnu kombinaciju klasičnog i modernog dizajna. Paviljoni 9-11-13-15 biti će domaćini "Euroluce" – međunarodne izložbe rasvjeta, s talijanskim i međunarodnim tvrtkama za rasvjetu. "SaloneSatellite", platforma za upoznavanje sa novim dizajnerima, bit će smješten u paviljonima 22 do 24, uz "Salone Ufficio".