interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Arhitektonska demonstracija sile

Arhitektonska demonstracija sile
Arhitektura je postala neizostavan dio automobilske industrije, kojom renomirani proizvođači demostriraju svoju moć. Ovog vikenda, BMW je u Münchenu otvorio vrata svog više od stotinu milijuna eura vrijednog arhitektonskog zdanja, koje je mnoge ostavilo bez daha.

23.10.2007.

interijerNET.hr

0

Tko danas želi prodavati automobile i zauzeti istaknuto mjesto na tržištu, mora biti spreman investirati puno novaca u marketinške svrhe, a jedan od glavnih načina dokazivanja i promoviranja je upravo kroz arhitekturu.

  • 0

Egzibicionistički objekt kojega je projektirao arhitektonski ured iz Beča CoopHimmelb(l)au je svojim krivuljama, linijama i različitim kutevima predstavio futurističku arhitekturu i dočarao status koji BMW želi dosegnuti na tržištu.

  • 0

Povezanost između automobilske industrije i arhitekture je započela još kasnih 20-tih godina prošlog stoljeća kada su se arhitekti poput Le Corbusiera počeli interesirati za ovaj oblik industrije i iz nje direktno preuzeli upotrebu određenih materijala i dostignuća. Osim toga, upotreba i razvoj automobila su utjecali na nove oblike gradnje kao što su javne garaže, praonice, autokuće i slično.
Poznati proizvođači uz svoja imena redovito vežu renomirana svjetska imena iz sfere arhitekture kao što su Norman Foster ili UN Studio. BMW je za svoj centralni objekt otvoren u Leipzigu 2005. angažirao poznatu arhitekticu Zahu Hadid.

  • 0

Arhitektonski ured CoopHimmelb(l)au je pobjedio na internacionalnom natječaju za novi objekt BMW-a između 27 kandidata. Na natječaju su sudjelovali poznati arhitekti i uredi kao što su Zaha Hadid, Morphosis, MVRDV, Sauerbruch Hutton Architekten, Jürgen Mayer H. i Dominique Perrault.

  • 0

Parola koja je trebala opisati budući objekt je bila: dinamičan, izazovan, profinjen, povezan s radošću. BMW je želio prirediti nezaboravan i impresivan posjet svakom od svojih 250 dnevnih posjetitelja i potencijalnih kupaca njihovih automobila.

  • 0

  • 0

U novom objektu posjetitelji mogu vidjeti izložbe, priredbe, uživati u gastronomskim specijalitetima i shoppingu. Sam objekt se prostire na 25.000 m2 kroz ukupno tri podzemne i četiri nadzemne etaže, organizirane kroz devet nivoa.

  • 0

Objekt se izvija iz svog fizički postavljenog korpusa i simbolizira brzinu i dinamiku vožnje te na taj način sjedinjuje arhitektonske simbole i značenja s onima iz svijeta automobila. Na neki način je ovo paradoksalno, jer nepokretna građevina izražava svu moć i dinamiku brzih automobila.

  • 0

  • 0

Prostorna otvorenost i fleksibilnost igraju veliku ulogu u svijetu BMW-a . Objekt ima dinamično formiranu i skulpturalnu krovnu površinu veličine 16.000 m2. U objektu se nalaze veliki ulazni prostor s prodajnim mjestima i uredima, dva restorana, konferencijska dvorana, foyer, terase, trgovine, bistroi itd.

  • 0

  • 0

Nakon četiri godine gradnje, 20/21. listopada, objekt je otvoren za posjetitelje, a 23. listopada počinje sa svojim redovnim radom.

  • 0

  • 0

Ukoliko putujete u München, svakako posjetite ovo zadivljujuće zdanje!

  • 0

  • 0

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Pronađite više proizvoda u NAMJEŠTAJ I OPREMA

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se