interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Projekt Hrvatskih interijera «Dizajnom do brenda»

Projekt Hrvatskih interijera «Dizajnom do brenda»
Hrvatski interijeri ime je klastera sastavljenog od renomiranih domaćih drvoprerađivača koji su zajednički nastup na tržištu, marketing i razvoj novih proizvoda prepoznali kao put prema stvaranju čvrste pozicije na samom vrhu ljestvice ozbiljnih ponuđača namještaja i opreme.

14.06.2010.

Tatjana Kos, direktorica klastera Hrvatski interijeri

0

Poduzeća koja su osnovala klaster Hrvatski interijeri su: Adax interijer iz Zagreba, Ancona iz Đakova, DC Orešić iz Zagreba, Interijer Klanfar iz Sv. Ivana Zeline, Lapibus iz Velike Gorice, Malagić iz Gunje, Mobilar iz Slavonskog broda, Spačva iz Vinkovaca, Tapo iz Gline i Trokut iz Novske.

  • 0

Članice Hrvatskih interijera zajedno zapošljavaju preko tisuću radnika, a osim na domaćem tržištu dio članica posluje i u inozemstvu.

  • 0

Proizvođačka struktura obuhvaća sve proizvode koji su potrebni za uređenje interijera kao što su građevna stolarija: vrata i prozori, podovi i parketi, te sve vrste namještaja: masivni, ojastučeni, pločasti. Prilagodljivost proizvodnje zahtjevima investitora, ali i dugogodišnje iskustvo projektiranja i izrade interijera daju Hrvatskim interijerima reputaciju vodećeg opremaša poslovnih i privatnih objekata.

  • 0

Udruženi, hrvatski drvoprerađivači stvaraju klaster kroz koji će zajednički razvijenim i proizvedenim rješenjima postati vodeća grupacija u regiji, a kroz poslove u globalnom okruženju promovirati prepoznatljiv i autohtoni hrvatski interijer.

  • 0

Upravo je iz tog razloga započeta suradnja Hrvatskih interijera i Studija dizajna na razvoju novih, dizajniranih proizvoda koji će svojom razlikovnošću napokon progovoriti o postojanju i implementiranju dizajna u hrvatske tvornice namještaja i opreme.

  • 0

Godinama je naša drvna industrija bolovala od raznih «lohn» poslova, izvoza sirovine i nepostojanja dizajna. U ovom vremenu opće recesije neki su ipak prepoznali načine da krizu okrenu u svoju korist. Dok većini domaćih drvoprerađivača ne pada na pamet ulagati u razvoj novih proizvoda, a naročito to ne raditi s mladim, još nepriznatim dizajnerima, članice Hrvaskih interijera upravo to prepoznaju kao izazov. Zajedno s profesorima Zlatkom Kapetanovićem, te Mladenom i Marijanom Orešićem strpljivo i uporno razvijaju inovativni proizvod koji je krenuo od projektnih zadataka: hi-price kuhinja, tv kompozicija bez ograničenja, masivno drvo koje nosi poruku, sjedeće garniture 2222. godine, ulazna i unutrašnja vrata koja nisu samo vrata….

  • 0

Na te projektne zadatke studenti i njihovi profesori spremno su odgovorili i kroz susrete s tehnolozima i konzultacije sa stručnjacima raznih profila u pojedinim poduzećima dobivena su uporabna rješenja namještaja i opreme. Izrađuju se prototipovi koje će javnost po prvi puta imati prilike vidjeti na sajmu namještaja Ambienta u Zagrebu. Nakon toga slijede izložbe u inozemstvu, te izlaganje na najvećem sajmu namještaja International Moebel Messe (IMM) u Koelnu.

  • 0

Ovaj konkretni primjer suradnje pokazuje da u Hrvatskoj postoji određeni dio proizvođača namještaja i opreme koji su odlučili krenuti putem dizajna i kvalitete, inovativnosti i stvaranja branda. Svjesni da se jedino nabrojenim odlikama, uz to što posjedujemo jedinstvenu sirovinu – slavonski hrast i tradiciju proizvodnje – može uspjeti u nastojanju da pretrpano tržište današnjice prihvati i konzumira proizvod.

  • 0

Suradnja Hrvatskih interijera i Studija dizajna započela je prije dvije godine, a planira se i njezin kontinuitet jer postoji još mnogo područja na kojima dizajn namještaja treba progovoriti o Hrvatskoj. Potrebno je stvoriti sasvim drugačiju sliku o hrvatskom namještaju, potrebno ga je pozicionirati, tako da regionalno i nacionalno zauzme svoje mjesto. Ipak, nije potpuna istina da ne postoji dizajn niti želja za njegovom implementacijom, samo se trebao dogoditi određeni trenutak s ljudima koji znaju razgovarati. Hrvatski interijeri izabrali su jedini siguran put prema uspjehu, doduše mnogo teži nego izrađivati serije proizvoda bez identiteta, ali utoliko će kraj ove priče biti sretniji i u konačnici unosniji, ne samo za svakog pojedinog proizvođača, sudionika Projekta, nego i za našu državu koja može sudjelovati kao protagonist, ali i kao onaj koji ubire plodove točne procjene ulaganja.

  • 0

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se