Pomno osmišljenim nastupom, petnaestak domaćih proizvođača okupljenih u dva najjača hrvatska klastera namještaja – Hrvatske interijere i Drvni klaster sjeverozapadne Hrvatske, postavljaju temelje za brandiranje domaće industrije namještaja visokog cjenovnog razreda. Posjetiocima su se prezentirali ne samo proizvodi i dizajneri nego i tradicija proizvodnje, vrhunska kvaliteta i naš najjači adut – hrast uobličen u predmete, koji oplemenjuju današnje moderne i minimalističke prostore.
Reduciranom formom, koju propisuju principi eko dizajna i dobivenom igrom oblika, namještaj veliča ono najvrednije – konstruktivna svojstva drva kao materijala, te njegovu teksturu i boju, evocirajući u nama poseban taktilni i vizualni doživljaj.
Ovim izlaganjem hrvatski proizvođači šalju poruku, domaćoj i stranoj javnosti, da su u mogućnosti postavljati trendove, a ne pratiti ih; da su željni osvajati zahtjevna tržišta, koja cijene kvalitetan proizvod te da će limitirane serije proizvoda hrvatske industrije namještaja uskoro biti izazov dijelu svjetskih arhitekata interijera.
Tatjana Kos, voditeljica klastera Hrvatski interijeri ističe: «Višegodišnji napori da postavimo hrvatsku industriju namještaja među vodeće, a to joj mjesto po tradiciji i kreativnosti pripada, napokon su postali stvarnost. Ovdje je ispričana dizajnerska priča iz Hrvatske. Na jednom prostoru izloženi su proizvodi u kojima se vidi mladenačka tvrdoglavost studenata Studija dizajna, pronađeno mjesto dizajnera srednjih generacija, te sigurno poigravanje oblicima i osjećajima onih koji se više ne trebaju dokazivati, jer za njih govore godine iskustva.»
Dizajneri Mario Dobrečević, Sanja Tušek, Ika Peraić, Luka Jelaska (studenti), Ada Kezić i Tamara Rulj te ikona hrvatskog dizajna prof. Mladen Orešić, progovorili su jezikom koji razumiju i oni na najrazmaženijem tržištu – odličnim kompozicijama uporabnih predmeta proizvedenim u domaćim tvornicama.
Ovaj izuzetno uspješan nastup organizirala je Hrvatska gospodarska komora u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede, postavljajući na taj način temelje za brandiranje hrvatske industrije namještaja.