Miele-ov moto na IFA-i 2015. je još veća praktičnost, zadovoljstvo i umrežavanje. Ekskluzivni novi proizvodi i značajke uključuju prvi umreženi sustav za dodavanje tekućeg deterdženta na svijetu i aparat za kavu koji će se svidjeti ljubiteljima finog čaja. Njima se pridružuje nova neobjavljena tehnologija koja čini kuhanje opuštenim. "Inspiriran životom" je slogan koji je prikladan za dobrodošlicu gostima u velikoj kabini koja pokriva 3000 m² (dvorana 2.1).
Ove godine, gotovo 5 m visoka i 8 m široka "Brandenburška vrata" načinjena od 39 Miele-ovih perilica rublja pozdravljaju posjetitelje. Na taj način, Miele kombinira simbol grada Berlina s najtradicionalnijom grupom proizvoda ove tvrtke. Središnja tema koja obuhvaća cijeli portfelj novih proizvoda i značajki upravo je rezultat mota 'inspiriran životom'. "Naši izlošci na sajmu IFA još jednom pokazuju s koliko proizvoda programeri i dizajneri u Miele-u doprinose uljepšavanju i pojednostvaljivanju života ljudi", objašnjava Frank Jüttner, direktor prodaje Miele njemačke podružnice. "Potrošači nam pružaju odlučujuća nadahnuća uz pomoć kojih možemo udovoljiti njihovim potrebama".
Izvanredan aspekt u tom smislu je EditionConn@ct: Kad u perilici rublja ponestane deterdženta, Miele TwinDos sustav za tekući deterdžent automatski šalje poruku putem interneta na korisnikov smartphone ili tablet – omogućava narudžbu i zamjenu sa samo nekoliko klikova. Snažan odgovor daje i novi CM7 samostojeći aparat za kavu, s automatskim uklanjanjem kamenca i isporukom tople vode na različitim temperaturama za različite vrste čajeva. Ostali proizvodi za kuhanje, pranje posuđa, pranje i usisavanje zaokružuju ukupnu ponudu proizvoda.
Bijela kao dominantna boja u kombinaciji s razigranom uporabom spuštenih linija i geometrijskih oblika dodaju dinamiku i suvremenost za MIELE-ov ukupni dojam i nastup na sajmu. Tijekom cijelog sajma, live kuhanje nudi ukusne zalogajčiće, a održava se na štandu u pokušaju da dočara nove funkcije i ugodno iskustvo koje Miele nudi svojim potrošačima. Osim toga, predstave na bini kombiniraju prednosti novih Miele aparata i obilje zabave.
Kao i prethodnih godina , postolje je podijeljeno u prostor za specijalizirane trgovce i područje otvoreno za javnost. Područje dobavljača nudi 250 mjesta u MIELE Café-u kao utočište ili za detaljne rasprave u opuštenoj atmosferi i priliku za relaksaciju nakon dugog, napornog dana na sajmu.
Profil tvrtke: Miele je vodeća svjetska tvrtka na području ekskluzivnih kućanskih aparata uključujući uređaje za kuhanje, pečenje i uređaje za kuhanje na paru, uređaje za hlađenje, aparate za kavu, perilice za suđe i perilice za rublje kao i proizvode za njegu podova. Ovaj popis je uvećan s perilicama za suđe, perilicama-izvlačivačima i sušilicama za komercijalnu upotrebu kao i perilicama za dezinfekciju i sterilizaciju za medicinske svrhe u laboratorijskoj primjeni (Miele Professional). Tvrtka, osnovana 1899., ima 8 tvornica u Njemačkoj i jednu u Austriji, Češkoj Republici, Kini i Rumunjskoj. Promet 2013./14. je iznosio otprilike 3.22 milijardi eura, s prodajom izvan Njemačke koja je iznosila 70%. Miele se predstavlja sa svojim prodajnim podružnicama i preko uvoznika u gotovo 100 zemalja. Tvrtka Miele, sada u četvrtoj generaciji obiteljskog vlasništva, zapošljava oko 17,660 ljudi od čega je 10,411 u Njemačkoj. Uprava tvrtke se nalazi u Gütersloh/Westphalia u Njemačkoj.