Prvi korak je bio stvoriti ekskluzivni koncept prodajnog salona koji će promovirati „umjetnost življenja“u širem smislu-povezivanje rijetkog i zaboravljenog sa suvremenim načinom života. Njegovo širenje je predviđeno i na ostale svjetske gradove, a sve u cilju otkrivanja prihvatljivog luksuza.
Ovakva koncepcija zahtjeva vrhunski dizajn, ambalažu, servis, ali i dosljednost filozofiji, bilo da se radi o obrtničkim ili poluindustrijskim proizvodima.
Renoviranje ovog višeznačnog prostora je povjereno dizajnerticama François Schmidt and Sarah Lavoine. Odrednice su bile jasne-stvoriti dvoetažni inovativni konceptualni prodajni prostor na 500m2. Ukupni troškovi adaptacije su iznosili 1,5 milijuna eura. Dizajnirice su unijele japanski duh korištenjem drveta i svijetlih boja te ga povezale sa duhom brenda koji je prepoznat od strane šire javnosti.
U prostor je uvedena maksimalna količina svjetlosti, a naglasak je stavljen na jednostavnost u japanskom stilu i visokosofisticirane materijale. Bijeli zidovi, 3,5 m visoki prostor sa svojim izlozima pružaju maksimalnu vidljivost prema ulici. Pogleda se otvara na pod od hrastovog parketa iskombiniranog sa odgovarajućim prezentacijskim elementima u svijetlom drvetu i japanskim papirnatim lusterima koje je dizajnirala Céline Wright. Salon će nuditi i antikni namještaj, kao i umjetnička djela. Sarah Lavoine and François Schmidt ekskluzivno su dizajnirane kolekciju namještaja za ovaj brend koji će također biti izložen.
Više na: www.cfoc.fr