Zagreb s okolicom ima oko 25% ukupne hrvatske kupovne moći, a Lesnina želi privući sve slojeve kupaca, od najviše do najniže kupovne moći, i s ovom novom lokacijom na Jankomiru još više se približiti i olakšati kupovinu i onim kupcima, kojima centar na istočnom izlazu iz grada nije dovoljno pri ruci. Usto, u svijetu i kod nas veliki prodajni centri rastu na rubnim dijelovima gradova gdje ima dovoljno parkirališta, prostora za utovar i istovar robe i skladištenje namještaja. Potrebno je osigurati i jednostavan pristup i iz centra grada ali i privući i kupce iz okoline.
Podsjetimo se: tvrtka Lesnina utemeljena je 1949. godine pod imenom LES. Razvijala se zajedno s domaćom industrijom, a 1956. godine preimenovana je u LESNINA, trgovačko poduzeće za trgovanje drvom, drvenim proizvodima, namještajem i građevinskim materijalom. U Hrvatskoj je prisutna od 1952. godine, kada je otvoren prvi centar upravo u Zagrebu. Poslije 60 godina, poslije izgradnje i otvaranja najvećih centara u Zagrebu, Varaždinu, Čakovcu, Osijeku, Splitu i Rijeci, kao vodeći i najveći trgovac namještajem u Hrvatskoj, s otvaranjem najvećeg među velikima, sada stupamo na višu razinu.
Lesnina je od 2010. godine dio druge najveće trgovačke mreže s pokućstvom na svijetu – Lutz XXXL – što je rezultiralo još većom i boljom ponudom namještaja, još nižim cijenama i još boljim servisom za naše kupce, a dio toga je i noviteta na hrvatskom tržištu, diskontni centar Möbelix, s najnižim cijenama namještaja, koji je dio ponude novog Lesnininog centra na Jankomiru, najvećeg u Hrvatskoj i na svijetu.