Predsjednik uprave g. Željko Radek istaknuo je da Keramika Modus po ničemu ne zaostaje za drugim poznatijim tvornicama keramike, kako kvalitetom tako i tehnologijom. Od ukupne proizvodnje oko 65% ide u izvoz i to u zemlje bivše Jugoslavije, Češke, Mađarske, Bugarske…
Na konferenciji su prisustvovali i neki od velikih distributera keramike na hrvatskom tržištu, ekskluzivna Špina i Pevec, kao najveći hrvatski maloprodajni lanac za opremanje i građenje.
Cjelokupan nastup Keramike Modus na sajmu Cersaie pripremila je talijanska tvrtka Gamma Due, a na današnjoj konferenciji za novinare najavili su i ekskluzivno pravo Keramike Modus za regionalnu distribuciju Hello Kitty, novog brenda keramičkih pločica.
Gregorio Schenetti, voditelj marketinga tvrtke Gamma Due istaknuo je da je za ostanak u trendu, svake godine je na tržište potrebno izbaciti nešto novo i atraktivno, pa je rezultat toga kolekcija Hello Kitty.
Kolekcijama pločica za predstojeću sezonu 2012. dominiraju mirniji dizajn, dublji, snažniji tonovi i boje grafita, finija površina i veće dimenzije. Jednostavnost, minimalizam i utapanje u prostor snažno definiraju osobnost i stil. Mogućnosti su nebrojene…
Grafite je najnovija kolekcija pločica Keramike Modus koja je prezentirana na sajmu u Bologni i koje su decentno ukrašene reljefnom površinom
Kako pločice tako i dekori stvaraju atmosferu svakog prostora: naglašavaju eleganciju, lepršavost ili raskoš oplemenjeni platinom i sjajnim česticama. Štrafaste tapete, neuobičajeni cvjetovi ili geometrijski oblici polaganjem na cijelu površinu zida ukrašavaju prostore dnevnih boravaka ili spavaćih soba.