Izlagači su bili: Aromateka: aromaterapeutski proizvodi, Bastijana: Tomić vina, Bodren: ledena vina, Breza: dizajnerski namještaj, Coral shop: nakit (jadranski koralji),
Datadecor- dizajn tepiha, rasvjete, tekstila, namještaja, interijera, Dean D.: nakit, Galko: kožna galanterija, Gojun: nakit, Hippy garden: visoka moda, večernje haljine, Hunza: spa centar, Križek: nakit, Lapibus: dizajnerski ekološki namještaj, Ledenko: vrhunske ženske cipele, Niana: umjetnička radionica za oslikavanje namještaja, Nikel: prirodna kozmetika,
Perković: rakije i likeri, Požgaj: parketi i namještaj, Regeneracija: tepisi, Riba Marko: kavijar i dimljena riba, Saplun: izrada sapuna i soli, Ulola- prirodna kozmetika, Vitron: vina i pjenušac sa zlatnim listićima.
Ovo je prvi sajam luksuza za isključivo hrvatske proizvođače, kojih je možda bio i preskroman broj, no bogatstvom ponude i izuzetno visokom kvalitetom proizvoda, svi su oni dokazali da njihovi proizvodi s pravom nose epitet luksuzne robe. Naime, vrhunske proizvode koji su bili izloženi, nije samo visoka cijena svrstavala u sam vrh elitne ponude, nego se tu zaista radi o zadovoljenim svim stavkama za luksuz: dizajn, kvaliteta, tradicija, izvornost.
Posjetioci su mogli kušati ledena vina ili pjenušac sa zlatnim listićima pred kojim su sve riječi pohvale - preslabe. Mogli su pogledati kolekciju Morčića koji donose sreću samo onima kojima su poklonjeni, ili su pak mogli uživati u prstenju fine izrade koje se prodaje u Ženevi. Mogli su uživati u dodirivanju pravog drva uobličenog u namještaj ili parket, i isprobati blagodati prirodne kozmetike. Mogli su kratko rečeno otići puni dojmova o raznovrsnosti ponude na tih nekoliko stotina kvadratnih metara.
Svečano otvaranje Sajma bilo je popraćeno izuzetnim programom: svaki se proizvođač predstavio u kratkom show-programu sa glazbenom podlogom i prezentacijom svoje ponude. Manekeni i manekenke koji su nosili «kolekcije» CroLuxa odradili su posao dostojno ponudi, a mnogobrojni posjetioci te prve večeri oduševljeno su pratili njihove izlaske pljeskom. Pljesak su zaslužili svi proizvodi koji su se tih nekoliko dana našli na izložbi jer, osim što su vrlo različiti po svojoj vrsti - imaju jedan zajednički nazivnik: vrhunski hrvatski proizvodi.
No, završetak Sajma je tek početak priče - luksuzni katalog izlagača distribuirat će se na niz adresa, u sve bolje hotele postaviti će se mala izložba luksuza u obliku vitrine i izložaka, početkom veljače organizirati će se humanitarna aukcija, a već prije ljeta možda i drugi sajam…