OBAVIJESTI

Hrvatske keramičke pločice u izdanju Ceramic Worlds Review

100. broj uglednog časopisa za svjetsku keramičku industriju donosi intervju s Željkom Radekom, predsjednikom Uprave Keramike Modus

28.03.2013.

Keramika Modus

0

Jubilarni, 100. broj uglednog časopisa Ceramic World Review, kojeg izdaje poznata talijanska medijska grupacija Tile Edizioni, između ostalih tema, vijesti i aktualnosti sa svjetske keramičke scene, donosi i intervju s Željkom Radekom, predsjednikom Uprave Keramike Modus iz Orahovice.

• 0

I na ovaj način, jedini hrvatski i jedan od vodećih regionalnih proizvođača keramičkih pločica, dobiva priznanje struke i uvažavanje među liderima svjetske keramičke industrije, gdje su najveći i najznačajniji 'igrači' Kina, Brazil, Indija, Iran, Španjolska i Italija. Ova posljednja zemlja ima izuzetno razvijenu i prateću industriju, među koju spada jaka i kvalitetna medijska podrška, pa tako Tile Edizioni, osim izdanja CWR u svom portfelju ima i brojna druga tiskana i online izdanja o kojima više možete saznati na www.tiledizioni.it

• 0

U intervjuu s naslovom Novi uzlet Keramike Modus, tvrtka je predstavljena kroz priču o počecima, prijelomnim trenucima, tržišnoj borbi, svim lijepim i manje lijepim činjenicama vezanim uz trenutnu realnost poslovanja u Hrvatskoj, uspjehe na stranim tržištima; pa tako i zahtjevnom talijanskom!, kao i planovima proizvodnje, lansiranja novih kolekcija keramičkih pločica i ovogodišnjih nastupa na najvećim svjetskim sajmovima keramičke industrije, gdje je prisutnost imperativ.

„S obzirom da je 2012. bila neka vrsta 'nulte' godine za nas, mi smo izuzetno zadovoljni našim rezultatima i napretkom te kontinuiranim i brzim rastom, kako na domaćem tržištu, tako i na izvoznim tržištima. To je zabilježeno unatoč trenutnoj ekonomskoj klimi, kojom dominira globalna kriza, kao i unatoč padu u građevinskoj industriji i investicijama u Hrvatskoj i na našim europskim izvoznim tržištima, a da ne spominjem problem s cijenom plina. Nadamo se kako će Vlada RH brzo poduzeti akcije radi usklađivanja cijena plina s onima u drugim europskim zemljama, gdje su i do 30% niže. U svakom slučaju, naše prognoze za 2013. godinu su vrlo pozitivne, a uz predan rad i dalje, očekujemo povećanje prometa od 25%. izjavio je u odgovoru na jedno od CWR pitanja Željko Radek i dodao kako će Keramika Modus nastaviti jačati svoju poziciju na domaćem tržištu gdje je sve veće povjerenje potrošača u Made in Croatia proizvode te činiti sve što može kako bi otvorila nova izvozna tržišta.

• 0

Isto tako, istaknuo je i nastupe na skorašnjim međunarodnim sajmovima, uključujući i Mosbuild-Cersanex u Moskvi, Seebbe u Beogradu i Cersaie u Bologni. Također, naglasio je kako će do kraja godine biti obnovljen showroom Keramike Modus u Zagrebu, a što se tiče proizvodnje, planira se lansiranje novih kolekcija pločica, kao i proizvoda za ugradnju pločica – ljepila i fugirne mase, pod brandovima Modus Fix i Modus Fill, kojima će biti zaokružena specijalizirana ponuda Keramike Modus za uređenje interijera i eksterijera.

• 0

Dodatne informacije, kao i online katalog kolekcija keramičkih pločica možete potražiti i na službenim internetskim stranicama tvrtke Keramika Modus d.o.o. www.keramika-modus.com

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se