interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Web::Strategija 6: Ritam društvenih valova

Web::Strategija 6: Ritam društvenih valova
„Imate samo 1 kunu za ulaganje u marketing? Nije važno - ako je dobro uložite!“ najava je predavanja koje će Miroslav Varga, osiječki stručnjak za internetske marketinške kampanje i oglašavanje putem društvenih medija (npr. Facebook) predstaviti publici na vodećoj (po posjećenosti sudionika!) regionalnoj konferenciji o internetskom marketingu i web poslovanju pod nazivom Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova.

28.08.2009.

interijerNET.hr

0

Konferencija će se održati 19. 11. 2009. (četvrtak) u zagrebačkom Hypo EXPO centru.

Marketing utjecajnog društva

Krajnji cilj prezentacije je svim zainteresiranima pokušati dati smjernice kako ograničene resurse za marketing, optimalno uložiti i koji sustav oglašavanja je primjereniji za pojedinog oglašivača. Svatko tko odsluša ovu prezentaciju trebao bi imati dovoljno polaznih podataka za izbor optimalnog modela oglašavanja za svoju djelatnost.“ - izjavio je Miroslav Varga, predavač na Web::Strategiji 6, ujedno i jedan od nagrađenih na 4. Web::Strategiji Zlatnom nagradom Web::Strategije u kategoriji Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu.

Najpoznatiji svjetski web servisi Twitter, LinkedIn, Facebook i YouTube, zatim razni blogovi, forumi, mikroblogovi samo su neki od društvenih medija koji se svakodnevno koriste u privatne ili poslovne svrhe. Rezultati istraživanja iz 2008. godine kažu da su čak 75% internet korisnika članovi, forumaši, blogeri, tviteraši, Facebook korisnici, s time da samo Facebook ima čak 250 milijuna korisnika. Regionalni stručnjaci za marketing (svjesni internetskog marketinga) sve više shvaćaju da kvalitetna marketinška kampanja ne smije ignorirati društvene medije. Osim za online druženje, primjenu marketinga kroz društvene medije, tzv. „marketing utjecajnog društva“ poduzetnici koriste kako bi privukli korisnike na svoje stranice, kao i za jačanje imidža tvrtke, proizvoda ili usluge. Svjedočanstva marketinških stručnjaka koji su već prošli kroz svoje uspješne društvene marketinške kampanje možete čuti na Web::Strategiji 6, kao i naučiti nevjerojatne istinitosti regionalnih profesionalaca. Odlična investicija u Vaše poslovanje je već danas se prijaviti na Web::Strategiju i za samo 450 kn + PDV čuti niz stručnih predavanja i panel raspravu, a očekuje Vas i mogućnost sudjelovanja u zabavnom dijelu programa i osvajanje vrijednih nagrada, dodjela prestižne Zlatne nagrade Web::Strategije u tri kategorije: „Izvrsnost društvenog medija 2009“, „Doprinos društvenim medijima 2009“, „Društvena marketinška kampanja 2009“, "web party" za sve članove društvenih medija, te mnogo drugih iznenađenja.

"Web::Strategija 6 spada u putopis o društvenim mrežama u regiji tj. ona je jednodnevni izlet u svijet internetskog marketinga kroz društvene mreže." – nadodao je član programskog odbora Siniša Gavrilović, najbolje ocijenjeni predavač na prethodnim Web::Strategijama.

Prijave su otvorene na službenoj web stranici konferencije www.webstrategija.com/06/prijava

Dora Staničić
Marketing Odjel d.o.o.
Adresa: Selska cesta 34/a, Zagreb
E-mail: agencija@marketing-odjel.com
Web: www.marketing-odjel.com
Mob: 091/212 9287

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se