interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Cro-a-porter, pogled iznutra

Cro-a-porter, pogled iznutra
Paviljon broj 15, popularno zvani talijanski ili stakleni paviljon, u sklopu Zagrebačkog velesajma ove će sezone ugostiti modne revije vrhunskih imena hrvatske modne scene te međunarodne (modne) goste. Staklene stijenke Paviljona, unutrašnji monumentalni stupovi i konstrukcija jedinstvena su lokacija idealna za ovaj vrhunski modni događaj. Arhitektura i moda još jednom će pokazati kako moda i arhitektura funkcioniraju kao savršena i nerazdvojiva kombinacija vrhunskih umjetnosti.

11.10.2007.

interijerNET.hr

0

Od 10.10.-13.10 2007 u Paviljonu 15. Zagrebačkog velesajma održava se deseti put za redom modni hapenning Cro-a-porter. Što je sve bitno za izradu scene i kako je nastala, ispričao nam je kreativni direktor ovog projekta, Viktor Drago...

  • 0

Budući da se radi o jubilarnoj, desetoj obljetnici ovog modnog događaja, posebna se pažnja obratila odabiru prostora, koji će biti već sam po sebi monumentalan, a opet funkcionalno prihvatljiv za potrebe organizacije. Idealan izbor bio je Paviljon 15. Zagrebačkog velesajma, koji se svojom prostranošću i transparentnošću pokazao gotovo idealnim za ovakav događaj. Sve nesavršenosti prostora koje se javljaju pri odabiru lokacije, zapravo su izvor nove inspiracije i ideja za organizaciju scene, backstagea i svih popratnih prostora. Ove je godine sama lokacija definirala temu - transparentnost.

  • 0

Ulazni prostor direktno uvodi posjetioca do velike scene sa gledalištem, a u prostoru se nameće dugački potez metalic-crno obojane piste, kako bi svojim blještavilom pod reflektorima naglasila događaj na samoj pisti. Početak piste postavljen je ispod tri piramide, čiji se vrhovi izdižu iz poda paviljona, što cijeloj sceni daje impresivan dojam. Atraktivnost samih nastupa pojačana je velikim rotirajućim krugom u podu scene, koji je posuđen iz sfere autoindustrije i prelakiran u crno. Prisutne su još i bijela, crvena i siva boja, koja je uvedena tek prošle godine. Odabir boja ponovo stavlja naglasak na samo događanje i u službi je dizajnera i njihovog modnog izričaja, a crna je dominantna, kao simbol moći.

  • 0

Backstage se nenametljivo nadovezuje na predprostor, pružajući pogled u svoju unutrašnjost, ali i to je dio priče o transparentnosti.
Jedan od imperativa u kreiranju scenskog prostora je zadovoljiti zahtjeve sponzora, a pri tome sačuvati diskreciju prostora.

  • 0

  • 0

Ovaj je zahtjev ponovo poslužio kao izvor novih inspiracija, pa tako na samom ulazu u paviljon pažnju plijeni veliki luster sastavljen od 300 plastičnih boca sponzora, video zidovi integrirani su u pregradne stijene pa se doimaju poput dekoracija na zidu, a šank je sastavljen od drvenih paleta i diskretno osvijetljen, pokazujući kako i vrlo jednostavni elementi svojom neobičnom primjenom dobivaju novu dimenziju sagledavanja.

  • 0

Ovo je prostor u kome se prezentira kreativnost, pa i svojim uređenjem pokazuje kako je to proces bez granica i pravila, a jedini cilj su ljepota i sklad.

  • 0

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Pronađite više proizvoda u NAMJEŠTAJ I OPREMA

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se