Koncept i dizajn gradimo.hr nije se mijenjao od osnutka samog portala prije 5 godina. Novi portal sastoji se od 12 grupa i 72 podgrupe, 14 500 članaka, leksikon sa preko tri tisuće pojmova, 13.500 hrvatskih poduzeća i obrta, 29.500 pojmova iz oblasti graditeljstva, što ga uveliko razlikuje od
ostalih portala iz ove branše.
Novi dizajn portala omogućuje brže i lakše pretraživanje usluga i proizvoda, korisnih savjeta i zanimljivih članaka. Korisnik Interneta u potrazi za proizvodima ili uslugama, upisivanjem traženog pojma preko tražilice (google i sl.) dolazi točno u grupu ili članak na portalu vezano za traženi pojam.
Gradimo.hr mjesto je gdje možete naći sve potrebne informacije vezane uz graditeljstvo, uređenje i opremanje. Tri četvrtine korisnika ovog portala zaposleni su ljudi, u potrazi za proizvodima i uslugama koji se promoviraju na portalu.
Kako iz dana u dan imamo sve manje vremena, fleksibilnost, preglednost i dostupnost informacija putem Interneta presudna je. Novi dizajn zasigurno će pomoći da portal gradimo.hr zadrži svoj doseg, koji je najveći u volumenu svih portala ovog profila u Hrvatskoj, ali i u regiji.