Što moramo znati o odnosima s klijentima u vremenu krize?
Veseli nas što i u vremenu krize Filaks d.o.o. ima dar za vas - Marketinški vodič 4. Možete ga besplatno preuzeti u pdf formatu na našoj web stranici, kao i ostala tri izdanja.
Tiskano izdanje Marketinškog vodiča 4 darovat ćemo sudionicima 20-minutnog predavanja na temu "Što moramo znati o odnosima s klijentima u vremenu krize" i kratkoj prezentaciji programa usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks. Nastava za novu grupu polaznika kreće u ožujku 2010. godine.
Druženje uz kavicu i čokoladu održat će se u 2 termina u vremenu od 15 do 17h:
Datumi održavanja su: 10. veljače 2010. i 17. veljače 2010.
Mjesto druženja je hotel Porin, Sarajevska 41, 10000 Zagreb.
Sudjelovanje na predavanju i tiskano izdanje Marketinškog vodiča 4 su dar za sudionike.
Molimo potvrdu vašeg dolaska i naznaku odabranog termina (10 ili 17. veljače) na e-mail adresu: marketing@filaks.hr
Broj mjesta je ograničen. Molimo prijave najkasnije 2 dana prije održavanja prezentacije.
Možete promijeniti jedino sebe!
Cilj vam je postići nešto više?
Promijeniti posao?
Ili biti bolji u onome što radite?
Situaciju na tržištu kao pojedinci ne možemo promijeniti. Jedino što možemo unaprijediti su naša znanja i vještine.
U Poslovnom učilištu Filaks svjesni smo potrebe cjeloživotnog učenja, jer znanja koja smo usvojili prije par godina danas više nisu dovoljna. Tržišna utakmica je sve brža i traži ozbiljnije i spremnije igrače.
Programi Poslovnog učilišta Filaks osmišljeni su s ciljem usavršavanja postojećih znanja i vještina, ali u skladu sa svjetskim spoznajama s područja menadžmenta, marketinga i prodaje. Svi programi su verificirani od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa Republike Hrvatske.
Programe usavršavanja pokrenuli smo zbog brojnih upita naših stalnih klijenata kako bismo im omogućili upis zvanja u radnu knjižicu.
Za koga su programi usavršavanja?
Programi usavršavanja Poslovnog učilišta Filaks mogu upisati polaznici sa završenom srednjom školom koji su spremni na interaktivni rad i kontinuirano stjecanje novih znanja i vještina.
Zašto bi se trebali usavršavati?
Više ne možemo pronaći niti jedno radno mjesto gdje usavršavanje nije potrebno. Dinamično tržište od nas traži kontinuirane promjene i veliki je izazov za sve koji žele biti uspješni! Uspjeh nije moguće ostvariti starim načinom razmišljanja i rada. Aktivna konkurencija, brzi razvoj i nove tehnologije naglašavaju potrebu za usavršavanjem i specijalizacijom.
Kada kreće nastava?
Nova grupa polaznika počinje s nastavom u ožujku 2010. godine, a nastava se održava u poslijepodnevnim satima sukladno planu edukacije.
Programi usavršavanja u trajanju 150 sati
Voditelj projekta/klijenta u reklamnoj agenciji (Account Manager)
Voditelj marke (Brand Manager)
Menadžer u malom poduzetništvu
Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću
Specijalist za prodaju i prezentaciju proizvoda i usluga
Specijalist za internet marketing
Programi usavršavanja u trajanju 200 sati
Voditelj marketinga (Marketing Manager)
Voditelj prodaje (Sales Manager)
Što po završetku programa i koja je vrijednost za polaznika?
Polaznik koji uspješno završi program usavršavanja o stvaruje pravo na dobivanje uvjerenja o završenom programu usavršavanja i upis zvanja u radnu knjižicu. Upis zvanja u radnu knjižicu važan je za napredak u hijerarhiji ili u potrazi za željenim radnim mjestom, ali najveća vrijednost usavršavanja je profesionalni razvoj i znanje koje polaznici stječu po završetku ovih programa.
Koje su prednosti usavršavanja u Poslovnom učilištu Filaks?
Znanje ćete stjecati kroz analizu konkretnih primjera iz poslovne prakse koju će prezentirati ugledni stručnjaci i predavači.
Male grupe polaznika omogućit će vam interakciju u grupi i individualne konzultacije s predavačima. Maksimalan broj polaznika u grupi je 18.
Znanje i uvjerenje o završenoj edukaciji dobit ćete već nakon 3 mjeseca intenzivne nastave (150 sati) ili nakon 6 mjeseci intenzivne nastave (200 sati)
Ugodna atmosfera na nastavi poticajno djeluje na kreativnost i timski rad.
Uz stručna znanja, usavršit ćete i vještine potrebne za uspješan rad te raditi na osobnom razvoju.
Koje su posebne pogodnosti za polaznike?
U cijenu su uračunati radni materijali za praćenje nastave
U cijenu su uključene individualne konzultacije s polaznicima
U cijenu je uključeno mentorstvo za izradu završnog rada
Koliko traje program?
Programi traju 150 ili 200 sati
Tko su predavači?
Odabrali smo predavače visokih akademskih zvanja koji imaju dugogodišnje iskustvo u praksi i koji su se dokazali u poslovnom savjetovanju hrvatskih i inozemnih poduzeća ili radom u agencijama za tržišne komunikacije. Uz stalne suradnike, na nastavi će gostovati i predavači koji će s polaznicima podijeliti bogato radno iskustvo iz njihovih tvrtki ili reklamnih agencija.
Kako se upisati? Dogovorite termin konzultacija.
Više informacija o programima na 01 2430 850 ili 091 502 0231.
Kontakt e-mail: elvira@filaks.hr
Konzultacije na adresi Gjure Szaba 4, 1. kat (potrebno dogovoriti termin)
Razgovori s polaznicima organiziraju se radnim danom u prethodno dogovorenom terminu. Pri upisu polaznici prilažu svjedodžbu o završenoj školi, domovnicu, presliku osobne iskaznice i fotografiju. Uvjet za upis je minimalno SSS.
Opširnije...
Što polaznici kažu o programima usavršavanja?
Anita Vučinić Naprta, glavna urednica časopisa Grazia:
Već trinaest godina radim u novinarstvu i suradnja s PR i marketinškim agencijama mi je dio svakodnevnog posla. Kako sam željela unaprijediti svoj posao, odnosno naučiti što se krije iza PR kontakata, odlučila sam se upisati u Poslovno učilište Filaks, smjer Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću. I nisam pogriješila! Potpuno sam oduševljena jer sam u vrlo poticajnoj atmosferi usvojila novu terminologiju, slušala predavanja vrsnih stručnjaka s područja PR-a i marketinga te naučila tajne struke.
Maja Weber, Key Account Manager, Oglasnik:
Poslovno učilište Filaks uz stručne predavače i njihovu ustrajnost da prenesu svoja znanja na polaznike Učilišta, omogućili su mi stjecanje novih teoretskih, ali i izrazito bitnih praktičnih znanja koja su primjenjiva u svakodnevnom poslovnom okruženju. Zahvaljujući novonaučenim vještinama, profesionalno je rezultiralo povećanjem kvalitete rada, boljom organizacijom te kvalitetnijim pristupom rješavanju izazova s kojima se susrećem u svom poslu.
Đurđica Marković, poduzetnica, Meteo-info:
Za mene se izbor programa za usavršavanje Specijalist za oglašavanje i odnose s javnošću Poslovnog učilišta Filaks pokazao kao izvrstan potez u nadogradnji postojećih i usvajanju novih znanja. Predavači su izvrsni, nastava se održava u ugodnom i funkcionalnom okruženju, a kombinacija teorije i njene praktične primjene za mene je najbolji i najpoželjniji oblik učenja. Dodatni plus je kontinuirana razmjena iskustava s ostalim polaznicima i predavačima.
Dora Staničić, izvršna menadžerica, Marketing odjel:
Dodatno usavršavanje u odnosima s javnošću kroz teoriju i praktične vježbe neupitno je pridonijela kvaliteti u mom svakodnevnom poslovanju. Posebno me impresionirala stručnost odlično odabranih predavača te poticanje na učenje kroz vježbe i međusobnu interakciju s drugim polaznicima. U Filaksu mi je predočena svjesnost o kadrovima budućnosti te osjećaj sigurnosti da sam i ja dio iste. Za svaku preporuku!