Kroz tjedan dana, koliko traje festival, uz brojne izložbe, projekcije, stručna predavanja, radionice i seminare koje drže vodeći svjetski stručnjaci, dijele se i prestižne svjetske nagrade za oglašavanje u nekoliko kategorija: Film, Press, Outdoor, Direct, Media, Cyber, Radio, Promo & Activation, Titanium and Integrated, Design, PR i Film Craft. Zbog mogućnosti povezivanja, učenja i praćenja trendova, Cannes Lions je događaj koji osobe koje se bave marketingom i komunikacijama ne smiju propustiti.
S jedne strane oglašavanje pokreću nove tehnologije, poput 3D tehnologije, koja će uskoro postati standard, ili holografskih projekcija, a s druge strane oglašivači se sve više okreću ljudima osobno. Do nedavno reklame su se radile za oglašivače, prema njihovim željama i ukusima, no to se počelo mijenjati. Velika svjetska poduzeća su shvatila da ljudi više ne vjeruju reklamama. Tko još vjeruje reklamama za čišćenje koje jednim potezom krpe uklanjaju tvrdokorne mrlje ili nevjerojatnim ponudama, uz koje ćete, nazovete li odmah dobiti besplatno set noževa? Oglašivači su počeli mijenjati strategije i okretati se svakom pojedincu, te reklamama utjecati na njihove osjećaje. 80% odluka o kupnji ne donosi se racionalno, već emocionalno, a upravo na to ciljaju nove reklame.
Vidjeli smo i svjetli primjer kako marketing itekako može pozitivno djelovati na međudržavne odnose i tako doseći jednu višu dimenziju, a ne se ograničavati na poduzeća, proizvode i usluge. Kampanja zbližavanja Indije i Pakistana, nastala nakon terorističkog napada na Indiju, pod nazivom "Aman ki Asha“ koju je osmislila nezavisna agencija Taproot India, svojim je angažmanom obaju strana malo koga ostavila ravnodušnim.
Na ovogodišnjem festivalu bilo je izuzetno mnogo zanimljivih govornika - Mark Zuckerberg, James Stewart, Jim Stengel, Bob Gilbreath, Brian Elliott, Craig Davis, David Harris, Bob Jeffrey ...
Očekivano, najposjećenije su bile debate kojima su prisustvovale poznate zvijezde: Ben Stiller i John Goodby, zatim reper Common, Nick Cannon, a osobitu pozornost japanske publike pobudila je kontroverzna Yoko Ono, koja je svojim osebujnim nastupom dočarala ulogu glazbe (zapravo prije zvuka nego glazbe) i nastupa u oglašavanju.
Spike Jonze, kultni redatelj filmova (Biti John Malkovich, Where the Wild Things Are, Jackass) pričao je o svojim izletima u reklamne vode i kako je raditi sa zvijezdama poput Fatboy Slima, Kanye Westa, Beastie Boys i Bjork, a Jon Landau, producent Avatara i Titanica pričao je o događanjima iza scene i 3D tehnologiji.