Pod tim se misli na urbane skulpture postavljene na javne površine.
Skulptura postavljena u čast velkoj reformatorici plesa Isadori Duncan postavljena u park u Opatiji, ne samo da svjedoči kako se plesačica inspirirala treptajem palmi na vjetru već svedoči o prisunosti glazbe.
Violinista također postavljen na ulazu Gazbenog paviljona u opatijskom parku gestom tijela i ruku prenosi zanos muziciranja.
Ples s maskama, brončana skulptura, dva metra visoka, postavljena u Novom Vinodolskom 1996. godine, kada je Hrvatska bila domaćin Evropske konvencije karnevalski gradova, predstavlja plesačicu ritualnog plesa koja jednom rukom potiskuje prema zemlji masku zla, a drugom uzdiže masku dobra.
Skulptura Sara - Babin Vir, četiri metra visoka, postavljena u Požegi, premda priča legendu iz doba Turaka, sadrži aksiome plesa gdje figura postaje napeta u svojoj uzlaznoj i istodobno silaznoj liniji. Pleše figura mlade djevojke Sare jer plešu i vjetar i voda i vir. Figura Sare postala je krilato biće koje lebdi između kuća u naselju Babin vir.
Više…