● Nova lokacija - novouređeni Design Hotel Royal smješten u neposrednoj blizini obalne šetnice Lungomare, s većim izložbenim prostorom
● Interaktivni program s 20+ novih tema, uključujući F&B, branding osoblja u hotelima, primjeri uspješnih hostela i glamping-a - za sve teme posjetite ovu stranicu
● Puno mogućnosti konkretnih sastanaka i umrežavanja:
- Unaprijed dogovoreni sastanci (svaki sudionik imat će mogućnost pri uplati kotizacije i rezervirati sastanak od 30 minuta sa sponzorima i izlagačima kako bi se dodatno informirao o njihovoj ponudi)
- Speed networking - Umrežavanje u 3 minute! (speed networking su kratki sastanci u trajanju od 3 minute s 15–20 potencijalnih dobavljača, održavaju se u posebnom prostoru za vrijeme pauze u oba dana događaja (prvi dan za hotelijere, a drugi dan za vlasnike kuća, vila, apartmana za odmor i slično)
- Champagne roundtables: Okrugli stolovi sa šampanjcem (inovativni oblik diskusije u kojoj sudionici odaberu temu o kojoj žele raspravljati u maloj skupini te potom jedan član okruglog stola svima predstavlja zaključke grupe - teme pogledajte ovdje)
- Druženje na kraju prvog dana konferencije na novootvorenoj plaži Hotela Royal! (ove godine u cijenu konferencije uključeno je i piće nakon prvog dana konferencije, s namjerom da se svi sudionici, govornici, izlagači, sponzori, partneri i organizatori druže i opuste uz more na kraju dosta dugačkog, ali vjerujemo i vrlo korisnog, prvog dana konferencije!)
● Praktična radionica na temu cijelogodišnjeg turizma gdje će sudionici moći primjeniti svoje znanje i kreirati vlastiti program ponude za svoje goste, 19. studenoga na agroturizmu na Krku.
Ne zaboravite da rani popust za Best Stay konferenciju traje do 30. RUJNA. Osigurajte svoje mjesto i iskoristite popust od 200 kuna po danu. Ako želite kupiti kotizaciju za konferenciju, radionicu ili oboje, kontaktirajte organizatore na 051 / 580 730, info@beststay.com.hr