Nastup na EXPO-u je svakako jedna sjajna poslovna i promidžbena prigodu u neposrednoj blizini Hrvatske. Zanilmljivo je kako Venecija, u kojoj će se u lipnju otvoriti Venecijanski Biennale, očekuje čak 50 milijuna posjetitelja. Hrvatska kao jedan od najvažnijih talijanskih susjeda ne smije propustiti prigode koje preužaju ova događanja.
Budući je Vlada RH zbog štednje odustala službeno nastupiti na EXPO 2015, to je Hanibal Salvaro osmislio projekt neoficijelnog hrvatskog nastupa pod nazivom Idemo u Milano – Andiamo a Milano, koji će čitavim nizom izložaba i događaja prezentirati hrvatsku likovnu umjetnost, turizam i nutricionizam (tj. prehranu) izvršiti svojevrsnu alternativnu promidžbu mnogih zanimljivih i pozitivnih aspekata hrvatske svakodnevice, a što bi moglo imati i pozitivne financijske efekte u turizmu, izvozu prehrambenih artikala te kreiranja imidža Hrvatske kao atraktivne kulturne i umjetničke destinacije.
Radi toga je Salvaro već više od mjesec dana prisutan u milanskom umjetničkom salonu Shop Saman s najnovijim keramičkim djelima. On naime smatra kako se ne smije čekati 1. svibanj tj. kada se EXPO 2015 otvara, nego da treba biti prisutan sa zanimljivim sadržajima barem dva mjeseca ranije i to s jednim dinamičnim i medijski atraktivnim programom kojim se svaki tjedan prezentira nešto novo. Zato će uskoro biti raspisan natječaj kojim će se pozvati likovni umjetnici, turističke zajednice te pehrambeni sektor. Kako je tema EXPO-a i energija za budućnost to će biti prigoda da se predstave hrvatske ideje o izgradnji 13 savskih hidroelektrana koje bi trebale biti izgrađene kao vrhunska arhitektonska djela s mnogo zanimljivih, uglavnom kulturnih, ugostiteljskih i drugih turistički inovativnih sadržaja. Jer zanimljivo koncipirani projekti, s naglaskom na profitabilnost svojih sadržaja, mogu vrlo lako pronaći investitore.
Zanimljivost ovog projekta je poduzetnički koncept bez državnih i administrativnih novčanih poticaja. On treba biti rezultanta onih činilaca koji su svjesni kako je ulazak u Europsku Uniju jedna sjajna prigoda plasmana dobrih i kvalitetnih hrvatskih poslovnih ali i kulturnih ideja.