interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

17. međunarodni sajam SPORTA i NAUTIKE 20.–24.2.08

17. međunarodni sajam SPORTA i NAUTIKE 20.–24.2.08
Ovogodišnji sajam Sporta i nautike po svim je pokazateljima dosad najveći i po prezentaciji plovila svakako najsadržajniji dosad održani poslovni nautički sajam u Zagrebu. Sajamski paviljoni tradicionalno se u dane održavanja Sajma pretvaraju u lučice s usidrenom flotom plovila svih vrsta i dimenzija, što plijeni pozornost brojnih posjetitelja i pridonosi pravoj poslovnoj, ali i atraktivnoj zabavnoj atmosferi, karakterističnoj za ovu vrstu sajmova.

20.02.2008.

Zagrebački velesajam

0

Sajam se već ranijih godina potvrdio kao nezaobilazno mjesto okupljanja proizvođača i zastupnika najuglednijih svjetskih marki sportskih i nautičkih proizvoda te vodeći poslovni i marketinški događaj sportsko-nautičke branše u zemljama jugoistočne Europe. Ove godine svakako učvršćuje tu svoju poziciju. Na Sajmu će biti predstavljena bogata ponuda brodova, brodske opreme, motora, pribora, nautičke odjeće i obuće, sportske opreme, a prezentirat će se i škole jedrenja, ronjenja i surfanja te nautički turizam.

Sajam Sport i nautika renomirani je međunarodni sajam što se potvrđuje članstvom u UFI-ju, Uniji međunarodnih sajmova, i u IFBSO-u – međunarodnom udruženju organizatora nautičkih sajmova sa sjedištem u Londonu. U 10 paviljona Zagrebačkog velesajma izlagat će više od 512 izlagača (205 domaćih i 307 inozemnih) iz 30 zemalja na 27 000 m2.

Udruga hrvatska nautička proizvodnja u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom nastavlja s promocijom hrvatskih potencijala u nautičkoj proizvodnji tako da će posjetitelji sajma i ove godine imati priliku vidjeti ono najbolje od hrvatskih brodograditelja. Među mnogobrojnim brodovima (izloženo će biti 254 plovila) vrijedi istaknuti elegantne motorne jahte SEA LINE, JENNEAU, DORAL, RODMAN, GALEON, a među domaćim brodograditeljima posebnu pažnju će zasigurno privući 12,20 m dugačka motorna jahta Pičuljan Marine Eleven.

Klaster male brodogradnje

Na sajmu nautike na Zagrebačkom velesajmu predstavlja se i klaster male brodogradnje koji je nedavno osnovan u Rijeci uz potporu Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva. Na osnivačkoj skupštini Klasteru se pridružila 21 članica, a još devet ih je u fazi registracije na sudu. Dakle, Klaster će imati 30 članica što je značajno povezivanje brodograditelja i mogućnost zajedničkog nastupa u inozemstvu. Prvo uspješno predstavljanje Klaster je imao na sajmu BOOT u Düsseldorfu potkraj siječnja.

Krstaš 380 COMMANDER

Više prostora za boravak
Na Sajmu nautike na Zagrebačkom velesajmu Yacht centar Baotić prikazuje 380 Commander . 370 Coupe se pretvorio u 380 komander kao treća verzija krstaša 11,5 metara namijenjenih sredovječnih nautičara dugog džepa. Građen je na istom kvalitetnom trupu, a razlikuje se po rasporedu prostora. Commander nudi više prostora za boravak na uštrb nešto skučenije pramčane kabine. Ponuda motora zasniva se na standardnim Volvo dizelima 2 x 200 KS i opcijskim motorom 2 x 230 KS sa brzinama od 26 i 28 čvorova. Kao što smo naveli dužina broda je 11,5 m , širina 3,6, a gaz 1 m . Krstaš je težak 6800 kg . Zapremina je spremnika goriva 755, a vode 430 litara. Može primiti 10 putnika, a ležajevi su napravljeni po sistemu 4 x 2 i ima dvije kabine.
Unutrašnjost je napravljena od lakirane brodske tikovine, utičnice su 12 V, korišten je sendvič laminat, a krmena platforma također je presvučena tikovinom. Na krmi je i sidreno spremište te ljestve. Brod ima toaletni prostor s tušem, WC, kaljužni spremnik s palubnim ispustom, krmeni tuš, kuhinju sa sudoperom, štednjakom, pećnicom i hladnjakom. Opremljen je kaljužnom elektronskom i manuelnom crpkom. Među ostalom opremom tu je i stol u kokpitu, vanjsko spremište navigacijskih karata i druga oprema.

SEALINE SC35

Moderan sportski kabriolet
SC35 je moderan, prostran sportski kabriolet uključujući elegantnu unutrašnjost, svježe čiste linije i novo projektirani trup izrađen s projektantom glisera za svjetsko prvenstvo Ocke Mannerfeltom. Prostor i svjetlo su ključne značajke projekta koji sadrži seriju Sealineovih inovacija. To uključuje jedinstven Sealineov prozirni kabrioletski krov, potpuno fleksibilan bez obzira na vrijeme. S njim se kokpit u kojem se može smjestiti do 8 osoba u sekundi može pretvoriti u otvoreni ili zatvoreni prostor. Novo patentirani preklopni kokpit stol sklapa se u svoje podnožje kako bi dio sjedišta pretvorio u ležaj za sunčanje. Novi trup dubokog Ve-oblika širok 3,7 metara omogućuje najveći unutarnji volumen za brod njegove veličine, za djelotvorno krstarenje stabilnom i komfornom plovidbom pri svim brzinama.
Dotok velike količine prirodnog svijetla kroz palubne prozore u salon, pramčanu i krmenu kabinu pruža osjećaj velikog unutarnjeg prostora. Taj dojam pojačava i pristup dvokrevetnoj pramčanoj kabini kroz dvostruka vrata, koja kad su otvorena daju cjelovit prostor. U nastavku se nalazi kupaonica sa zasebnom tuš kabinom. Krmena kabina ima tri jednostruke postelje, a za dodatne goste mjesto za spavanje naći će se u salonu. Zasebni dio salona je L kuhinja s mnogo spremišnih mjesta i velikom radnom površinom, te inovativnom pliticom za cijeđenje iza sudopera. Komforu i relaksaciji pridonosi otvoreni raspored tlocrta, moderan namještaj i obloge iz prirodnih boja. Brod ima dobro riješenu ventilaciju koju pospješuju mnogi prozori na otvaranje kroz cijelu unutrašnjost.
Kokpit je opremljen dvostrukim upravljačkim sjedištem s novim, jednostavnim preklopom za upravljanje u polustojećem položaju, unikatnim rasporedom na instrument ploči, vanjskim roštiljem, sudoperom i škrinjom za hlađenje. Opremljen standardnim Volvo Diesel D4 motorima od 2x225 KS, SC35 krstarit će brzinom od 27 čv i doseći najveću brzinu od 30 čv. Opcijski Volvo Diesel D4 motori od 2x300 KS omogućit će krstareću brzinu od 33 i najveću od 36 čv.

NOVI STOREBRO

Primarna funkcionalnost
Novi Storebro nastavak je uspješne Commander linije u svom najmanjem izdanju. Komplementaran s konceptom većeg Commandera 475, u C 410 komprimiran je unikatan spoj tradicionalno prepoznatljivog skadinavskog stila kojem je funkcionalnost primarna i visokog komfora svedenog na pravu mjeru ukusa, bez suvišnog bliještećeg kiča.
Građen je na čvrstom trupu sendvič konstrukcije iznad vodene linije s divinycell ispunom i sveobuhvatnim sistemom ojačanja. Zbog reduciranja buke i vibracija unutarnji dio kormilarnice i podne oplate montirane su na "plivajućoj" podlozi i izolirane od trupa. Povećavajući laminat i čvrstoću trupa, buka propelera je reducirana na način da se ne prenosi u brod. Prop tuneli su identični kao i na većem Commanderu, čime se dobio gaz manji od jednog metra te manja podvodna vrtloženja, što uz smanjen osovinski kut rezultira tihom i mirnom plovidbom.
Unutar kormilarnice izdvaja se veliki navigacijski stol s klupom za putnike koji na taj način mogu aktivno sudjelovati u plovidbi. Kormilarsko mjesto je pregledno u svim smjerovima, a bočna vrata na obje strane omogućuju brz pristup palubi. Veliki salon u pozadini sadrži zaobljenu sofu, potpuno opremljenu kuhinju te klizna staklena vrata za izlaz u krmeni kokpit. Na gornji most se lako dolazi dobro zaštićenim vanjskim ili unutarnjim stepenicama iz salona.
Potpalublje se sastoji iz dvije kabine i toaletnih prostora. Pramčana kabina je vlasnička, s velikim ležajem, ormarima s obje strane i ladicama ispod ležaja. Pristup u kupaonu je direktan iz kabine. Gostinjska kabina ima dva odvojena ležaja i vlastiti (nešto manji) toaletni prostor. Strojarnica je smještena ispod krmene palube i opremljena Volvo dizel motorima nove, D6 generacije. S motorima od 310 KS svaki, ova je 12,5m duga i 9t teška jahta sposobna doseći brzine veće od 30 čv.

AIRON MARINE T-TOP
Brod Airon Marine T-top koji će se također prikazati na izložbenom prostoru Yacht Centra Baotić ima Volvo IPS motor koji koristi tehnološki najnapredniju izvedbu propulzije. Brod je dugačak 13,50 m, širok 3,80 m, a gaz mu je 1 m. Spremnik goriva je zapremine 920, a vode 300 litara. Ima tri kabine i salon, a pokreće ga motor IPS 2 x 370 KS.

Murterska gajeta - uživo za posjetitelje
Sada već poznata gajeta koju su murterski kalafati pred posjetiteljima gradili na prošlom izdanju Sporta i nautike ove će godine u Zagreb stići potpuno završena. Posjetitelji će imati priliku vidjeti kako sada izgleda legendarni drveni brod s otoka Murtera. Održavati će se i prezentacije kako se i čime gajeta mora opremiti da bi bila spremna za plovidbu.

Najave sportskih evenata

Na izložbenom prostoru Hrvatskog olimpijskog odbora koji će prigodno biti uređen u kineskom stilu najavit će se nastup naših sportaša na Olimpijskim igrama u Pekingu.

Hrvatski nogometni savez najavljuje nastup naših nogometaša na EURO 2008 u Švicarskoj i Austriji.
Hrvatski rukometni savez najavit će Svjetsko rukometno prvenstvo koje se održava iduće godine u Hrvatskoj

6. godišnja međunarodna konferencija ''KONDICIJSKA PRIPREMA SPORTAŠA 2008'' - ''TRENING SNAGE''
Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s partnerima (Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, Hrvatski olimpijski odbor, Zagrebački športski savez i Zagrebački velesajam) posljednjih 5 godina vrlo uspješno organizira, u okviru Zagrebačkog sajma športa, godišnje međunarodne konferencije Kondicijska priprema sportaša na kojima su do sada obrađene vrlo važne teme iz područja kondicijske pripreme u sportu.
Ove godine, 22. i 23. veljače, Konferencija doživljava svoje 6. izdanje, a glavna tema skupa biti će ''Trening snage". U pripremi su 64 rada koji će biti izloženi u teorijskom i praktičnom obliku tijekom dva dana rada, a izložiti će ih znanstvenici i stručnjaci iz Sjedinjenih Američkih Država, Španjolske, Italije, Njemačke, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Slovenije i Hrvatske. Unutar navedene teme konferencije diskutirati će se o biomedicinskim osnovama treninga snage, dijagnostici snažnih svojstava, metodici treninga snage, programiranju treninga snage, treningu snage djece i mladih, treningu snage posebnih populacija, oporavku u treningu snage te trenažnoj opremi u treningu snage.
Cilj je ovog skupa predstaviti najnovije spoznaje iz područja kondicijske pripreme sportaša, koristeći se znanjima i iskustvima domaćih i inozemnih vrhunskih stručnjaka i znanstvenika iz područja sporta i sportskih znanosti.
Tema konferencije privući će prema najavama veliki broj sudionika (oko 1000).

Međunarodni seminar ''Kondicijska priprema u košarci''
Kao nastavak konferencije ''Kondicijska priprema sportaša'' ove godine Europska udruga kondicijskih trenera u suradnji sa Kineziološkim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatskim košarkaškim savezom i Udrugom kondicijskih trenera Hrvatske organizira međunarodni seminar ''Kondicijska priprema u košarci''. Na seminaru će nastupiti najistaknutiji kondicijski treneri u svijetu: Mike Brungardt (NBA prvak sa San Antonio Spursima), Nacho Coque (svjetski prvak s košarkaškom reprezentacijom Španjolske) i Francesco Cuzzolin (europski prvak s košarkaškom reprezentacijom Rusije). Navedeni predavači nastupiti će sa praktično-teorijskim izlaganjima o kondicijskoj pripremi košarkaških ekipa s kojima su osvojili najprestižnije svjetske i europske titule.

PREZENTACIJA JEDRILIČARA ŠIME STIPANIČEVA: 4500 MILJA SAMOĆE NA ATLANTIKU

Ulazak u legendu jedriličarstva
Šime Stipaničev je krajem listopada dojedrio do brazilskog grada Salvador de Bahia nakon 27 dana samotnjačkog jedrenja i ušao u povijest Hrvatskog jedrenja kao prvi jedriličar koji je prejedrio ocean sam u regati, i treći Hrvat kojemu je uopće pošlo za rukom prejedriti sam neki ocean (nakon kap. Nikole Primorca u 19. stoljeću i Mladena Šuteja u 20. st .). Mini Transat je jedna od najzahtjevnijih i najekstremnijih jedriličarskih regata na svijetu. Održava se svako dvije godine, a cilj je - kao jedriličar samac - prejedriti rutu duljine 4000 milja preko Atlantskog oceana u jedrilici duljine svega 6 metara i 50 centimetara bez ikakve pomoći sa strane.
Na tridesetoj obljetnici regate, 2007. godine, po prvi puta je na regati Mini Transat nastupio i jedan hrvatski jedriličar – Šime Stipaničev. Projekt priprema i kvalifikacija je trajao 3 godine u kojima je bilo potrebno na razne načine dokazati se udruženju Class Mini. Pravila i propozicije nastupa su jako strogi i nije lako ući u odabrano društvo od osamdesetak jedriličara kojima se dopusti izazvati Atlantik.

Što je Mini Transat?
Prvu regatu Mini Transat osmislio je i organizirao Englez Bob Salomon 1977. godine. Ideja mu je bila organizirati regatu koja će biti drugačija od svih skupih prekooceanskih regata koje su zahtijevale velike timove i mnogo novca.
Tijekom godina regata je postala pojam za nešto najnapornije čemu se na moru čovjek može izložiti. Jedriti sam u ekstremnim oceanskim uvjetima u high performance jedrilici napravljenoj spojem najegzotičnijih materijala i najnovijih tehnoloških dostignuća, a sve u samo 6.50 metara duljine!
Jedriličari su izloženi teškim psihofizičkim naporima, osuđeni su na vrlo malo sna, dehidriranu hranu, vlagu i 3 kubična metra životnog prostora kojeg morate dijeliti s 200 kg opreme: vode, hrane, rezervnih dijelova. Četiri tjedna na moru se treba živjeti sa 100 litara vode i 35 kg hrane, nikada se u komadu ne spava duže od sat vremena. Uza sve to jedriličar treba biti izvrstan navigator i sam svoj meteorolog. Elektronski instrumenti su zbog uštede na električnoj energiji svedeni na minimum.
Iako je jedrilica vrlo mala, mjere sigurnosti su velike te je sigurnosna oprema koju svaka jedrilica mora imati obavezna i skupa. Svaka jedrilica mora posjedovati splav za spašavanje, EPIRB sigurnosni satelitski odašiljač, Argos odašiljač, rakete, baklje, medicinski pribor...
Šime Stipaničev apsolvent je brodogradnje na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, skiper – yachtmaster do 100 brt-a, instruktor jedrenja i veliki zaljubljenik u more. Ujedno je jedan od najiskusnijih hrvatskih jedriličara mlađe generacije.
Zbog svog uspjeha i pridonošenja jedriličarskom sportu nagrađen je raznim nagradama. Primio je posebnu zahvalu Županije Šibensko-Kninske za promicanje i promoviranje imena županije, godišnju nagradu mu je udijelio Hrvatsko jedriličarski savez, a njegov projekt proglašen je i posebnim sportskim uspjehom u 2007 od strane Hrvatskog olimpijskog odbora. Brojne nagrade su mu uručili i mediji koji prate more i nautiku.
Šime dolazi iz jedriličarske obitelji i vezan je uz more i jedrenje od malih nogu. Aktivno se počeo natjecati u jedrenju od devete godine i od tada je sudjelovao u mnogobrojnim jedriličarskim natjecanjima - od malih klasa do maksi krstaša, bio je reprezentativac Hrvatske u olimpijskoj klasi 470 i jedrio je kao skiper ili član posade s gotovo svim poznatijim imenima hrvatskog jedrenja.
Sa navršenih 18 godina počeo je raditi kao profesionalni skiper na privatnim i čarter jahtama te je u raznim transferima prikupio više od 40 000 Atlantskih i Mediteranskih milja.
Prezentacija će se održati u subotu, 23. veljače.
Jedrilica kojom je Šime Stipaničev preplovio ocean bit će izložena u paviljonu broj 8.

Zemlje sudionice: Australija, Austrija, Belgija, Belize, Češka Republika, Danska, Finska, Francuska, Grčka, Irska, Italija, Japan, Južnoafrička Republika, Kanada, Kina, Nizozemska, Norveška, Novi Zeland, Njemačka, Poljska, Portugal, SAD, Slovačka, Slovenija, Srbija, Španjolska, Švedska, Švicarska, Velika Britanija i Sjeverna Irska, Hrvatska.

Nagradna igra: Posjetitelje očekuje bogat fond nagrada, a glavna nagrada je gumeni čamac Honda T30AE i Izvanbrodski motor HONDA BF 8 MHS/SHU, sponzora Fred Bobek d.o.o, Vodice.

Dobrodošli na SPORT I NAUTIKU - 17. međunarodni sajam Sporta i nautike 20. do 24. veljače 2008. godine.

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se