interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

Sajam BAU 2015: Budućnost gradnje na 180.000 m² površine

Sajam BAU 2015: Budućnost gradnje na 180.000 m² površine
I na sajmu BAU 2015 će ponovo izlagati 2.000 izlagača iz svijeta arhitekture, građevnih materijala i sustava. Osim tradicionalne raščlambe po proizvodima, materijalima i temama, sajam BAU 2015 pojačano slijedi pristup s orijentacijom na rješenja.

27.09.2014.

BAU Press

0

Izlagači se između ostalog moraju ponovo naći tamo, gdje trebaju ponuditi rješenja za određeno područje primjene. Kao posljedica toga sektor keramičkih pločica i keramike pomiče se u središte sajamskog događanja, građevinska kemija dobiva vlastitu ulaznu zonu u istočnom dijelu.

  • 0

●    Sve ostaje po starom u sektoru kamen/zemlja. Isti tradicionalno izlaže na 22.000 m² u dvoranama A1 i A2. Obuhvaća keramiku, vapnenac, beton, građevinske materijale od kamena plovućca i vlaknocementa, žbuke, estrihe, izolacijske materijale.

●    Krovne konstrukcije uključujući krovne prozore zauzimaju, kao obično, kompletnu dvoranu A3. Industrija opeke pokazuje svoj čitav repertoar – od zidarske preko krovne opeke, pa sve do kompletnog dijela zgrade – uključujući sustave koji proizvode energiju.

●    Novo u  2015. godini: Proizvođači pločica prelaze iz dvorane A6 u dvoranu A4, dakle više u središte sajamskog prostora. „Pločica se može koristiti, kako kao fasadni element, tako i kao podna obloga, zato ćemo ju ubuduće smjestiti kao poveznicu između oba sektora“, objašnjava voditelj projekta Mirko Arend. „Tako ćemo poboljšati logiku orijentacije posjetitelja i omogućiti proizvođačima pločica, da se predstave i u kontekstu s oblikovanjem fasada. „Pločice i keramika dijele dvoranu A4 sa sektorom prirodni kamen/umjetni kamen – „i to se idealno slaže jedno s drugim“.

●    Proizvođači podnih obloga – od elastičnih (linoleum, PVC, kaučuk, pluto) i tekstilnih, preko laminata, pa sve do parketa, sele se iz dvorane B6 u dvoranu A5 i tako zauzimaju polovicu dvorane A6. Podne obloge, koje su dosad bile raspodijeljene na dvorane B6, A6 i A4, time čine međusobno povezanu izložbenu površinu.

●    Oslobađanjem dvorane B6, sektor Građevinska kemija i građevinski alati pronalaze tamo novi zavičaj. Vodeći proizvođači će prezentirati kako se njihov bogati asortiman – od izolacijskih materijala pa sve do žbuka, lakova, boja i ljepila - upotrebljava na fasadi i u uređenju interijera. Tu spadaju i rješenja za zaštitu od požara i buke. Proizvođači građevinske kemije će dodatno dijeliti dvoranu A6 s podnim oblogama.

●    I na sjeveru sajamskog prostora se nešto događa: BAU IT će 2015. popuniti kompletnu dvoranu C3 – s direktnim priključkom na ulaz sjever, a time i dalje izgrađivati svoj status kao najveće priredbe ove vrste u Europi.

  • 0

●    U dvoranama B1 i C1 radi se kao obično o sustavima za zaštitu fasada i zaštitu od sunca, kao i profilima od aluminija. Izložbena površina od ukupno 20.000 m2 obuhvaća i strojeve i alate za obradu aluminija i čelika.     

●    Sustavi za gradnju, fasade, zaštitu od sunca i proizvodnju energije izrađeni od čelika, nalazit će se 2015. također u dvorani B2, kao i sustavi, odnosno proizvodi od nehrđajućeg čelika, cinka i bakra.

●    U neposrednom susjedstvu, također u dvorani B2, je smještena energetska i solarna tehnika. Proizvođači će pokazati, kako se tehnička rješenja, arhitektonski zahtjevno, mogu integrirati u zgradu.

●    Pogoni za industrijska i dvorišna vrata, uključujući parkirne sustave, ponovo zauzimaju dvoranu B3, kao i mali dio dvorane C3.

●    Dvorana B5 prezentira opširnu ponudu industrije drveta i plastike. Ovdje se radi o konstruktivnoj drvogradnji, o uređenju interijera i o drvenim materijalima.

●    U dvorani C2 vodeća poduzeća međunarodne staklarske industrije prikazuju  najnovija dostignuća i proizvode u sektorima staklo i staklo u arhitekturi. Ostale teme su automatizacija zgrada i upravljanje zgradama.

  • 0

●    Vrata i prozori od drveta, plastike, stakla i aluminija, kao i brave i okovi čine povezani prostor s ukupno 21.000 m2 površine u dvoranama C4 i B4. Specijalizirana publika naći će proizvođače i dobavljače u neposrednom susjedstvu. Važna tema je sigurnost zgrade. Predstavit će se različiti koncepti i sustavi.

●    „Investiranje u budućnost“, glasi moto u dvorani B0. Tamo će se između ostalog naći osobe za kontakt iz instituta i udruga graditeljstva. Na forumu dvorane B0 u prvom planu su teme Istraživanje i poticanje u gradnji.  Uz to postoji niz vlastitih predavanja upravo na temu Građenje na postojećim strukturama.

●    Mjesto susreta obrtnika: Pod ovom neovisnom markom, sajam BAU ujedinjuje niz ponuda i servisa specijalno za obrtnike. Tako će obrtnici na forumu o svim vrstama obrtničkih radova u dvorani B0 dobiti dragocjene savjete i pomoć u svakodnevnoj profesiji. Osim toga, biti će tematskih obilazaka za obrtnike, koji će započeti na forumu. A na ulazu istok će nacionalni tim Njemačke udruge obrtnika ponovo provoditi javni trening.

Široka lepeza ponude sajma BAU 2015 je prilagođena svim ciljnim skupinama posjetitelja koje su važne za graditeljstvo.

  • 0

Planeri: arhitekti, arhitekti interijera, pejzažni arhitekti, inženjeri, inženjeri visokogradnje, komunalne i državne institucije za izdavanje građevinskih dozvola, energetski konzultanti.

Investitori: društva za stanogradnju, privatni i komunalni nositelji gradnje, upravitelji nekretninama, fond menadžeri, posrednici, maloprodaja/ trgovački lanci, upravljanje zgradama i održavanje zgrada.

Građevinski obrt: podopolagači, krovopokrivači, polagači estriha, monteri fasada, proizvođači prozora/staklenih fasada, polagači pločica, staklari, instalateri / instalateri grijanja, limari, vrtlari hortikulture, soboslikari / lakireri, zidari / betonirci, metalski radnici / bravari, parketari, proizvođači roleta i žaluzina, stolari, solarni tehničari, štukaterski radnici, monteri suhe gradnje, izolateri za toplinsku, rashladnu i zvučnu izolaciju, tesari.

Trgovina: trgovina građevinskim materijalom, trgovine „uradi sam", ostala trgovina.

Istraživanje, izobrazba i daljnje usavršavanje: fakulteti, instituti za istraživanje, majstorske škole, tehničke i strukovne škole.

  • 0

O sajmu BAU

BAU, vodeći svjetski sajam za arhitekturu, građevne materijale i sustave je najveća i najznačajnija priredba u branši. Zadnji puta je održan od 14. do 19. siječnja 2013. na izložbenom prostoru Sajma München. Sudjelovalo je više od 2.000 izlagača iz preko 40 zemalja, kao i preko 235.000 posjetitelja iz cijelog svijeta.

Na 180.000 m² površine - izložbeni prostor je već godina potpuno popunjen - sajam BAU predstavlja arhitekturu, materijale i sustave za uređenje poslovnih, stambenih prostora i unutrašnjih prostora u novogradnji i u postojećim zgradama. Sajam, svake dvije godine povezuje, što je jedinstveno u svijetu, tržišne lidere iz branše u izložbu koja povezuje obrtničke i građevinske radove.

S više od 60.000 planera, BAU je ujedno i najveći svjetski specijalizirani sajam za arhitekte i inženjere. Ponuda je raščlanjena po građevinskim materijalima, kao i po područjima proizvoda i temama. Teme koje su orijentirane na budućnost, kao i održiva gradnja prilagođena generacijama, igraju važnu ulogu u svim izložbenim područjima. Mnogobrojne atraktivne priredbe okvirnog programa, među njima kvalitetni forumu sa stručnjacima iz cijelog svijeta, zaokružit će sajamsku ponudu.

Sljedeći sajam BAU održat će se od 19. do 24. siječnja 2015. na izložbenom prostoru Sajma u Münchenu.

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se