Dizajnerska inovativna blok-kuhinja lansirana pod brendom Dizz Concept i maštovitim imenom PIA - pop up kuhinja jedna je od hrvatskih dobitnika ugledne europske plakete 'Interior Innovation Award - Winner 2015', koju dodjeljuje German Design Council. Ova nagrada najvišeg renomea ističe prvoklasna dostignuća u svim segmentima oblikovanja interijera, te postavlja pouzdane standarde diferenciranja tvrtki na tržitu, kao i vodič korisnicima u odabiru najboljih partnera. Velik ugled koji uživa German Design Council odraz je stručnosti i objektivnosti ekspertize u dizajnu, promocije tržišno usmjerenih inovacija i priznatih zasluga da se u njemačkom društvu afirmira i dokaže nazor da je dizajn jedan od kritičnih činitelja gospodarskog razvoja.
Novi originalan proizvod PIA, prvi put je predstavljen javnosti u listopadu na sajmu 'Ambienta 2014.', gdje je osvojio Zlatnu plaketu Mobil optimum i naklonost publike. Nakon tog uspješnog testiranja na domaćem tržištu, PIA će biti predstavljena na jednom od najvećih međunarodnih sajmova namještaja IMM u Kelnu u siječnju 2015. godine.
PIA je ušla u uži izbor međunarodnog natječaja inovativnog dizajna interijera koji organizira German Design Council i osvojila nagradu Interior Innovation Award 2015 - winner. Bit će predstavljena svijetu u selekciji najbolje oblikovanih proizvoda na centralnom prostoru sajma i, vjerujemo, privući pažnju kupaca na ciljanim tržištima.
Projekt PIA - pop up kuhinja primjer je sustavno i cjelovito vođenog razvojnog procesa. Od prethodnih istraživanja, svih faza razvoja do lansiranja na tržište, na projektu je angažiran multidisciplinarni stručni tim pod vodstvom autora Darka Špiljarića. Jasnom idejom i koncepcijom proizvoda uspješno je spojena visoka estetska vrijednost, funkcionalnost i široka primjenjivost. Proizvod je standardizacijom doveden do razine serijske proizvodnje, a autor još planira i ograničene serije s grafičkim rješenjima ovojnice oblikovanim od strane naših dizajnera i umjetnika. Kuhinja je integrirana u ormar u dnevnom boravku, iza vrata s televizorom skriva sve potrebne elemente i uređaje, vrlo brzo se ugrađuje, a njezini moduli se mogu transportirati u običnom liftu. Koristi minimum prostora za maksimum funkcije i lako se uklapa u dnevni boravak, u otvoreni prostor apartmana ili bilo koji kutak malog stambenog prostora.
Izvozna strategija
Brend Dizz Concept, pod kojim je PIA lansirana, novi je zaštitni znak zagrebačke tvrtke Inkea, koja je već 22 godine prisutna u samom vrhu hrvatskog tržišta dizajnerskog namještaja. Nakon uspješnog pozicioniranja na hrvatskom tržištu i nekoliko godina prikupljanja izvoznog iskustva, Inkea se pod novim zaštitnim znakom snažnije usmjerava prema izvozu. Time su stvorena uporišta za novi razvojni i izvozni iskorak tvrtke. PIA kao središnji proizvod koji nosi izvoznu nastupnu strategiju i internacionalizacija brenda Dizz Concept nastavak je višegodišnje inicijative da se projektnom suradnjom hrvatskih dizajnerskih i proizvodnih tvrtki predstavimo svijetu kao zemlja znanja i kreativnosti, koja je sposobna konkurirati na najzahtjevnijim tržištima.
Među hrvatskim proizvođačima dizajnerskog namještaja osjeća se spremnost i zrelost za nove kvalitativne iskorake i više oblike poslovne suradnje. Važno je da se kvalitetnim nastupima na velikim svjetskim sajmovima osnažuje ugled i renome hrvatskih proizvođača, bez obzira što se štand do štanda mogu naći tvrtke koje su na hrvatskom tržištu možda izravni konkurenti. Dizajn i kreativno poduzetništvo izuzetno su važni za pozicioniranje na novim visokokonkurentnim tržištima, gdje zaista ima dovoljno prostora za sve koji mogu ponuditi odgovarajuću kvalitetu, rokove i cijene. I puno više se može postići pametnom specijalizacijom u zajedničkom nastupu, nego međusobnim nadmetanjem. Afirmacijom hrvatskog namještaja u svijetu svima će se otvarati nove izvozne prilike i nova tržišta.
Poslovni aspekti dizajna i dizajnerski aspekti poduzetništva, od razvoja i lansiranja novih proizvoda, do primjene sustavnog dizajenrskog pristupa u razvoju novih poslovnih modela, jedna su od glavnih snaga afirmacije hrvatskog gospodarstva u svijetu, pa to ne bi smjelo biti samo briga propulzivnih poduzetnika, već bi kvalitetne projekte industrijskog dizajna trebalo znatno više uključiti u nacionalne razvojne inicijative.