interijer

NAMJEŠTAJ I OPREMA

OBAVIJESTI

PIA - pop up kuhinja uspješna i u EU

PIA - pop up kuhinja uspješna i u EU
Hrvatski inovativni dizajnerski proizvod osvojio je jednu od najprestižnijih svjetskih nagrada Interior Innovation Award 2015 - winner

26.11.2014.

Inkea Press

0

  • 0

Dizajnerska inovativna blok-kuhinja lansirana pod brendom Dizz Concept i maštovitim imenom PIA - pop up kuhinja jedna je od hrvatskih dobitnika ugledne europske plakete 'Interior Innovation Award - Winner 2015', koju dodjeljuje German Design Council. Ova nagrada najvišeg renomea ističe prvoklasna dostignuća u svim segmentima oblikovanja interijera, te postavlja pouzdane standarde diferenciranja tvrtki na tržitu, kao i vodič korisnicima u odabiru najboljih partnera. Velik ugled koji uživa German Design Council odraz je stručnosti i objektivnosti ekspertize u dizajnu, promocije tržišno usmjerenih inovacija i priznatih zasluga da se u njemačkom društvu afirmira i dokaže nazor da je dizajn jedan od kritičnih činitelja gospodarskog razvoja.

Novi originalan proizvod PIA, prvi put je predstavljen javnosti u listopadu na sajmu 'Ambienta 2014.', gdje je osvojio Zlatnu plaketu Mobil optimum i naklonost publike. Nakon tog uspješnog testiranja na domaćem tržištu, PIA će biti predstavljena na jednom od najvećih međunarodnih sajmova namještaja IMM u Kelnu u siječnju 2015. godine.

PIA je ušla u uži izbor međunarodnog natječaja inovativnog dizajna interijera koji organizira German Design Council i osvojila nagradu Interior Innovation Award 2015 - winner. Bit će predstavljena svijetu u selekciji najbolje oblikovanih proizvoda na centralnom prostoru sajma i, vjerujemo, privući pažnju kupaca na ciljanim tržištima.

Projekt PIA - pop up kuhinja primjer je sustavno i cjelovito vođenog razvojnog procesa. Od prethodnih istraživanja, svih faza razvoja do lansiranja na tržište, na projektu je angažiran multidisciplinarni stručni tim pod vodstvom autora Darka Špiljarića. Jasnom idejom i koncepcijom proizvoda uspješno je spojena visoka estetska vrijednost, funkcionalnost i široka primjenjivost. Proizvod je standardizacijom doveden do razine serijske proizvodnje, a autor još planira i ograničene serije s grafičkim rješenjima ovojnice oblikovanim od strane naših dizajnera i umjetnika. Kuhinja je integrirana u ormar u dnevnom boravku, iza vrata s televizorom skriva sve potrebne elemente i uređaje, vrlo brzo se ugrađuje, a njezini moduli se mogu transportirati u običnom liftu. Koristi minimum prostora za maksimum funkcije i lako se uklapa u dnevni boravak, u otvoreni prostor apartmana ili bilo koji kutak malog stambenog prostora.

  • 0

Izvozna strategija

Brend Dizz Concept, pod kojim je PIA lansirana, novi je zaštitni znak zagrebačke tvrtke Inkea, koja je već 22 godine prisutna u samom vrhu hrvatskog tržišta dizajnerskog namještaja. Nakon uspješnog pozicioniranja na hrvatskom tržištu i nekoliko godina prikupljanja izvoznog iskustva, Inkea se pod novim zaštitnim znakom snažnije usmjerava prema izvozu. Time su stvorena uporišta za novi razvojni i izvozni iskorak tvrtke. PIA kao središnji proizvod koji nosi izvoznu nastupnu strategiju i internacionalizacija brenda Dizz Concept nastavak je višegodišnje inicijative da se projektnom suradnjom hrvatskih dizajnerskih i proizvodnih tvrtki predstavimo svijetu kao zemlja znanja i kreativnosti, koja je sposobna konkurirati na najzahtjevnijim tržištima.

Među hrvatskim proizvođačima dizajnerskog namještaja osjeća se spremnost i zrelost za nove kvalitativne iskorake i više oblike poslovne suradnje. Važno je da se kvalitetnim nastupima na velikim svjetskim sajmovima osnažuje ugled i renome hrvatskih proizvođača, bez obzira što se štand do štanda mogu naći tvrtke koje su na hrvatskom tržištu možda izravni konkurenti. Dizajn i kreativno poduzetništvo izuzetno su važni za pozicioniranje na novim visokokonkurentnim tržištima, gdje zaista ima dovoljno prostora za sve koji mogu ponuditi odgovarajuću kvalitetu, rokove i cijene. I puno više se može postići pametnom specijalizacijom u zajedničkom nastupu, nego međusobnim nadmetanjem. Afirmacijom hrvatskog namještaja u svijetu svima će se otvarati nove izvozne prilike i nova tržišta.

Poslovni aspekti dizajna i dizajnerski aspekti poduzetništva, od razvoja i lansiranja novih proizvoda, do primjene sustavnog dizajenrskog pristupa u razvoju novih poslovnih modela, jedna su od glavnih snaga afirmacije hrvatskog gospodarstva u svijetu, pa to ne bi smjelo biti samo briga propulzivnih poduzetnika, već bi kvalitetne projekte industrijskog dizajna trebalo znatno više uključiti u nacionalne razvojne inicijative.

  • 0

PROJEKTIRANJE I SAVJETOVANJE

Pogledajte više u fotogaleriji

Portal interijerNET.hr koristi cookies (kolačiće) za prikazivanje stranica. Nastavkom pregleda ovih stranica pristajete na to da ih koristimo. Ukoliko to ne želite, postavke možete promijeniti u svojem pregledniku. Za nastavak kliknite gumb "Slažem se".

Slažem se